czwartek, 4 kwietnia 2013

Inspiracja fitness: Gdy Ty się obijasz...

Dzień dobry!
Z własnego doświadczenia wiem, że nic nie daje większego "kopa" motywacyjnego, niż zdjęcia osób, którym udało się dopiąć swego. Dlatego właśnie postanowiłam stworzyć cykl inspiracji, w którym będę Was zasypywała motywującymi zdjęciami.
Jeśli zastanawiasz się, czy warto dzisiaj ruszyć się sprzed komputera i zacząć ćwiczyć, jest to post dla Ciebie. Pamiętaj - w czasie, gdy Ty się obijasz, ktoś inny pracuje na piękne ciało!









Zdjęcia umieszczone w tym poście nie są moją własnością  i pochodzą z Internetu.
I jak, zmotywowane? W takim razie do dzieła!
Która przemiana najbardziej Wam się podoba?
 Trzymam za Was kciuki!

6 komentarzy:

  1. Super inspirujące są te zdjęcia, nie ma się co obijać - my też osiągniemy sukces! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to uwierzyć - wszystko zaczyna się w głowie :))

      Usuń
  2. tyle metamorfoz w internecie ale tych jeszcze nie widzialam! sa swietne, a zdanie napisane na czerwono - niesamowicie motywujace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam je gdzieś w Internecie i trafiło do mnie- nic nigdy mnie bardziej nie zmotywowało ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, Twoja opinia wiele dla mnie znaczy.
Jeśli spodobał Ci się blog, dodaj go do obserwowanych i polub na Facebooku! :)