wtorek, 2 kwietnia 2013

Plan treningowy: miesiąc 1

Pojawiło się zainteresowanie moim planem treningowym. Padały pytania o ćwiczenia, jakie wykonywałam oraz o ich częstotliwość, aby uzyskać efekty. Poniżej przedstawiam mój plan treningów z pierwszego miesiąca zmagań, czyli od 15 stycznia do 15 lutego 2013.


Kolorem zielonym zaznaczyłam dni, które udało mi się poświęcić na treningi z Ewą, a różowym inne ćwiczenia. Ze względów zdrowotnych opuściłam 3 treningi. 
Bardzo ważną rzeczą jest wyznaczenie sobie jednego dnia w tygodniu, który poświęcimy na odpoczynek. W ten sposób dajemy mięśniom szansę na regenerację i zmniejszamy ryzyko tak zwanego "przećwiczenia się". Zdaję sobie sprawę z tego, że ten plan nie jest idealny - dopiero rozpoczynałam swoją przygodę z ćwiczeniami. Jednak, pomimo popełnionych błędów, efekty się pojawiły, o czym pisałam TUTAJ. Dodam, że nie przestrzegałam żadnej szczególnej diety - zdarzały się dni, kiedy dojadając poświąteczne zapasy słodyczy, pochłaniałam nawet tabliczkę czekolady dziennie. Obecnie bardziej uważam na to, jak się odżywiam, o czym będę pisała w kolejnych postach.



A jak wyglądają Wasze plany ćwiczeń? Prowadzicie podobne zestawienia? Zakładacie z góry, na czym będziecie się koncentrować w danym tygodniu? Czekam na Wasze wypowiedzi.
Pozdrawiam i zabieram się za Skalpel 2 :))



10 komentarzy:

  1. U mnie z reguły zawsze wychodzi danego dnia, co będę ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zauważyłam, że jeśli postanowię sobie, ze danego tygodnia wykonam np. 4 razy turbo, to mam większą motywację :)

      Usuń
  2. A ja ćwiczę według rozpiski Insanity, także z góry wiem co w dany dzień poćwiczę. Zanim jednak zabrałam się za ten trening, prowadziłam podobną rozpiskę co Ty, jednak plan układałam sobie co tydzień ;) jest to bardzo przydatne, bo kiedy się nie zaplanuje to nie zawsze człowiek sobie wygospodaruje czas ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Zastanawiam się nad Insanity, gdy tylko dokończę 3-miesięczne wyzwanie z Ewą

      Usuń
  3. Bardzo fajny plan :) Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również trzymam za Ciebie kciuki! :))

      Usuń
  4. Ja też ostatnio zaczęlam ćwiczyc. Przy wzroście 169cm waże ok.66kg, nie jest to jakaś masakra ale jak sie całe życie ważylo 50kg to te kilkanascie nadprogramowych troche mnie wnerwia. Cwicze od ok. 2 miesiecy ale jak slysze,ze ktoś robi dziennie ponad 100 przysiadow to ogarnia mnie przerazenie. Robie ok. 20 i zaliczam prawie zgon :-(. Czy to tylko ja jestem takim sztywnym kołkiem???

    OdpowiedzUsuń
  5. Super plan zaczynam ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, Twoja opinia wiele dla mnie znaczy.
Jeśli spodobał Ci się blog, dodaj go do obserwowanych i polub na Facebooku! :)