niedziela, 30 czerwca 2013

Bloglovin + Akcja motywacyjna na Facebooku

Witam w deszczowe popołudnie.
Dzisiaj krótko, zwięźle i na temat. Post, jak podpowiada sam tytuł, dotyczył będzie dwóch rzeczy. Zacznę od Bloglovin.
W środowisku bloggerskim ostantio bardzo popularne stało się używanie Bloglovin. Krąży pogłoska, że wkrótce ma zniknąć usługa Google Read. Nie wiem, w jakim stopniu jest to prawdą, ale wyznaję zasadę "przezorny zawsze ubezpieczony" :) Dołączyłam więc i ja, zachęcam do śledzenia bloga za pośrednictwem tego serwisu:

Follow my blog with Bloglovin

Na moim Facebookowym fanpage trwa właśnie akcja motywacyjna zachęcająca do aktywności fizycznej w celu dokonania ostatnich poprawek przed tegorocznym debiutem w bikini :) Zapraszam do polubienia: KLIK.
Oto przykładowe zdjęcie motywacyjne. Więcej takich znajdziecie na Facebooku Madame Magnifica:
Źródło: Instagram

Pragnę zaznaczyć, że zdjęcia publikowane przeze mnie na fanpage'u nie są moją własnością i pochodzą z Internetu.

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tą akcją na fb. Lubię to! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez moment myślałam, że startujesz w Debiutach Fitness Bikini XD Muszę uważniej czytać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, może w przyszłości :-) Do pani ze zdjęcia mi jeszcze daleko :-P

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, Twoja opinia wiele dla mnie znaczy.
Jeśli spodobał Ci się blog, dodaj go do obserwowanych i polub na Facebooku! :)