czwartek, 4 lipca 2013

Jak wyszczuplić twarz i zapobiec zmarszczkom?

Dzień dobry!
 Dzisiejszy post poświęcę ćwiczeniom,które zapewne większość z nas pomija podczas codziennego treningu. A wielka szkoda, gdyż tak zwany aerobik twarzy ma bardzo wiele zalet.

 Czym jest aerobik twarzy?
Źródło: how-to-look-younger-without-surgery.
blogspot.com
To nic innego, niż serie ćwiczeń angażujących mięśnie twarzy. Ma własciwości odmładzające: redukuje zmarszczki i poprawia kontur twarzy. Regularnie powtarzany może przynieść efekty podobne do... liftingu twarzy!

Im jesteśmy starsi, tym bardziej wydłużają się nasze mięśnie twarzy. Są one ściśle związane ze skrórą twarzy - gdy się rozciągają, rozciąga się również skóra. Tego typu "treningi" mogą w naturalny sposób uchronić nas przed konsekwencjami starzenia się. Ujędrniając mięśnie, ujędrnimy również skórę. Rozpoczęcie aerobiku twarzy w młodym wieku stanowi świetną inwestycję naprzyszłość. Może także pomóc w pozbyciu się znienawidzonego przez wiele kobiet podwójnego podbródka oraz wyszczuplić twarz. 
Brzmi zachęcająco, prawda? ;)

W Internecie dostępnych jest mnóstwo przykładowych ćwiczeń. Jako, że osobiście wolę filmiki, niż jedynie opisy ruchów, które powinno się wykonać, przedstawiam Wam moim zdaniem najciekawsze:

Ćwiczenia przeciwzmarszczkowe:




Ćwiczenia wyszczuplające twarz:





Co o tym sądzicie? Próbowałyście kiedyś tego typu ćwiczeń? Może jest wśród nas któs, kto już może pochwalić się efektami? :)
Czekam na Wasze komentarze!

6 komentarzy:

  1. Nigdy o tym nie słyszałam, Bardzo ciekawy post ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam kiedyś o tym na innym blogu. Ponoć widać rezultaty jeśli się to stosuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam o ćwiczeniach na twarz, ale nigdy ich nie widziałam, fajny post, na pewno przydatny!
    Zapraszam na mojego nowego bloga, przydadzą mi się słowa krytyki
    silnaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś na YT Azjatycki Cukier dodała filmik na ten temat, jakdbać o rysy twarzy :) jeśli ktoś jest zainteresowayny to polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, Twoja opinia wiele dla mnie znaczy.
Jeśli spodobał Ci się blog, dodaj go do obserwowanych i polub na Facebooku! :)