wtorek, 26 lutego 2013

Pierwszy post

Witam Was serdecznie na moim nowym blogu. Mam nadzieję. że uda mi się stworzyć ciekawe i inspirujące miejsce, do którego będziecie chętnie wracać.

Na początek kilka słów odnośnie tytułu. Jako pasjonatka języków obcych, pozwoliłam sobie nazwać tę "stronę" Madame Magnifica. Słowo magnifica po włosku oznacza wspaniała i piękna... Czyli taka, jaką pragnie być każda z nas :) Postaram Wam się w tym pomóc. W moim mniemaniu należy dbać nie tylko o swój wygląd zewnętrzny, ale przede wszystkim o umysł i duszę. W dzisiejszych czasach wiele osób koncentruje się jedynie na atrakcyjności fizycznej. Nie popieram takiej postawy. Oczywiście, należy dbać o siebie, aby dobrze się czuć we własnym ciele. Jednak wnętrze jest najważniejsze, pamiętajmy o tym!  Wśród moich postów znajdziecie recenzje ciekawych książek,przepisy kulinarne, ale także sprawdzone sposoby na bycie piękną. Od miesiąca ćwiczę z Ewą Chodakowską, jakiś czas temu dodałam do tego treningi Mel B. Wkrótce napiszę o efektach :)

Źródło obrazka: Weheartit
Pozdrawiam serdecznie!

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, Twoja opinia wiele dla mnie znaczy.
Jeśli spodobał Ci się blog, dodaj go do obserwowanych i polub na Facebooku! :)